بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

انواع مختلفی از کولر گازی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما هنگامی که در آب و هوای گرم با رطوبت بالا زندگی می کنید، ملاحظات شما شامل یک عامل مهم دیگر نیز می شود: برخی از انواع کولر گازی برای مناطق گرمسیر به خوبی کار نمی کنند یا به سادگی قبض برق شما را در شرایط گرم به سطوح گزافی می رساند. بنابراین چگونه بهترین کولر گازی را برای مناطق گرم انتخاب کنید که سال به سال به جیب شما آسیب نرساند؟ در این مطلب، ما درباره کولر گازی برای مناطق گرمسیر میپردازیم.

اگر در مناطق گرمسیری یا در شرایط مرطوب زندگی می کنید، می دانید که کولر گازی شما چقدر مهم است. به طور خلاصه:

مناسب ترین گزینه کولر گازی فقط خنک کننده است. اگر در منطقه مستعد چرخه زندگی می کنید، مطمئن شوید که واحد خارجی به خوبی به دیوار خارجی متصل شده است. برای خانه ها یا دفاتر بزرگ تر، سرمایه گذاری در یک سیستم تهویه مطبوع کانالی و فقط خنک کننده گزینه خوب دیگری است و مزایای بلندمدت هوای خنک بدون درز و هزینه های کمتر انرژی را سال به سال به شما می دهد. کولر گازی تبخیری، سیستم های اسپلیت چرخه معکوس و تهویه مطبوع کانالی با چرخه معکوس در شرایط مرطوب یا گرمسیری توصیه نمی شود.

کولرهای گازی اسپلیت فقط خنک کننده مناسب ترین گزینه هستند. در شرایط گرم و مرطوب استفاده از سیستم اسپلیت فقط خنک کننده مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل خواهد بود. سیستم اسپلیت فقط خنک کننده چند سر گزینه خوبی است، زیرا می توان آن را برای خنک کردن اتاق های یک نفره یا چندین اتاق در یک زمان برنامه ریزی کرد. هر اتاق را می توان به صورت جداگانه برنامه ریزی کرد، به این معنی که اگر یک نفر از سرمای یخ اتاقش خوشش می آید، همه شما مجبور نیستید هزینه خنک کردن کل خانه را متحمل شوید.

هوای گرم یا رطوبت سرعت آن ها را کاهش نمی دهد، بنابراین سیستم های تهویه مطبوع تنها با خنک کننده چند سر انتخاب خوبی برای شرایط گرمسیری هستند. هنگام نصب یک سیستم اسپلیت در مناطق مستعد طوفان، اطمینان حاصل کنید که یونیت خارجی به خوبی به دیوار خارجی متصل شده است. نگهداری منظم توصیه می شود، زیرا گکوها و سایر موجودات می توانند مخفیانه وارد واحدهای خارجی شوند و بر اثربخشی آن ها تأثیر بگذارند. سیستم های تقسیم چرخه معکوس در شرایط گرمسیری یا مرطوب توصیه نمی شود یا ضروری نیست.

کولر گازی برای مناطق گرمسیر

این سیستم ها و کولر گازی ها اغلب برای تقریباً هر شرایطی به شدت توصیه می شوند. آن ها از نظر زیبایی شناختی بی اهمیت، بسیار موثر و بی صدا هستند. هزینه اولیه نصب می تواند گزاف باشد زیرا نیاز به تنظیمات نسبتاً مناسبی در خانه شما دارد، مانند کندن کانال ها در کف هر اتاق. با این حال، هنگامی که آن ها نصب می شوند، به خوبی کار می کنند و خنک کردن یک اتاق یک نفره، چند منطقه انتخابی یا کل خانه هزینه کمتری خواهد داشت.

هنگامی که یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی را در نظر می گیرید، باید مطمئن شوید که سیستمی را انتخاب کنید که دارای رتبه SEER نسبت بهره وری انرژی فصلی بالا باشد. برخی ممکن است رتبه ۶ یا ۹ داشته باشند، اما برای واجد شرایط بودن برای ستاره انرژی SEER، باید رتبه حداقل ۱۴ را داشته باشند. با SEER ۱۴ یا بیشتر، نه تنها انرژی کمتری برای خنک کردن خانه خود مصرف می کنید. اما قبض برق شما نیز هر سال بسیار کمتر خواهد شد. در شرایط رطوبتی و گرمسیری، کولر گازی چرخه معکوس کانالی مناسب یا ضروری نیستند.

کولر گازی قابل حمل

خرید این واحدها ارزان است و هر بار که فرد خانه را جابه جا می کند، قابل جابجایی و انتقال است. این واحدها می توانند راه حل خوبی باشند زیرا فقط اتاقی را که در آن نصب شده اند خنک می کنند.

Night Breeze و دیگر سیستم های خنک کننده جدید ممکن است مناسب نباشند

بسیاری از سیستم های خنک کننده جدید و پیشرفته از نظر تکنولوژی در بازار موجود هستند که رتبه بازده انرژی بسیار بالاتر و هزینه های کمتری را به شما ارائه می دهند. در اکثر شرایط، این موارد قابل توجه است، اما در آب و هوای گرم و مرطوب، باید در مورد این دستگاه های جدید محتاط باشید. بسیاری از آن ها برای شرایط مرطوب طراحی نشده اند یا آزمایشی هستند، بنابراین انجام تنظیمات قابل توجه در خانه خود برای تجهیز یک سیستم جدید طراحی شده ممکن است ارزش هزینه کردن را نداشته باشد.

بسیاری از این سیستم ها از نظر انرژی کارآمد هستند زیرا تا حدی به روش تبخیر متکی هستند که همانطور که گفته شد در شرایط مرطوب به طور موثر کار نمی کند. این بدان معناست که اگرچه ممکن است نظرات تحسین برانگیزی داشته باشند و مشتریان خوشحال زیادی داشته باشند، اما برای نیازهای شما موثر نیستند: آن بخش که بر تبخیر متکی است می تواند از عملکرد صحیح کل سیستم در روزهای مخصوصاً مرطوب جلوگیری کند، که درست زمانی است که شما بیشتر به آن نیاز دارند به طور خلاصه، اگر در مناطق استوایی زندگی می کنید، ممکن است هزینه سیستم خنک کننده فوق العاده کارآمد و پیشرفته خود را با هزینه های سنگین تعمیرکار متخصص جبران کنید.

راهنمای خرید کولر گازی برای مناطق گرمسیر

بهره وری انرژی

از آنجایی که آب و هوای گرم به خنک سازی مداوم نیاز دارد، هدف اصلی خرید شما باید بهره وری انرژی باشد. کولر گازی برای مناطق گرمسیر که فقط برای مهمانان استفاده می شود لزوماً در طول زمان جواب نمی دهد (اگرچه محیط زیست مطمئناً از شما سپاسگزار خواهد بود حتی اگر قبض های آب و برق شما اینطور نباشد).

دو منظوره

کولر گازی اسپلیت برای مناطق گرمسیر بهترین انتخاب برای خانه های جدید است زیرا برای روزهای سخت ساخته می شوند و نگهداری از آن ها آسان است. دسترسی به این واحد برای سرویس دهی آسان است و می توان آن ها را برای خانه های یک طبقه یا چند طبقه ساخت.

بدون فریون

AC مرکزی برای تصفیه هوای بیرون قبل از وارد کردن آن به خانه به فریون تکیه می کرد، اما این ماده ناسازگار با محیط زیست به دلیل اثرات منفی آن بر روی زمین ما ممنوع شده است. خانه های بزرگ تر احتمالاً به یک استراتژی خنک کننده سنتی تر به سبک کانالی نیاز دارند، اما صاحبان خانه ها می توانند مطمئن باشند که از این ماده شیمیایی مخرب استفاده نخواهند کرد.

Rheem RA17

Rheem همیشه از شهرت درخشانی در صنعت برخوردار نبوده است، اما این شرکت استانداردهای خود را به طور قابل توجهی افزایش داده است. این واحد دو مرحله ای است، به این معنی که کمپرسور آن در سطوح مختلف کار می کند. هنگامی که برای تامین برق در طول روز به آن نیاز دارید، آماده رفتن به کار است. هنگامی که در شب به انرژی زیادی نیاز ندارید، کمپرسور را به یک دنده پایین تر می اندازد. در بیشتر موارد، این دنده پایین قادر است شب های خنک تر را تحمل کند، که باعث صرفه جویی در انرژی و راحتی شما می شود.

کولر گازی برای مناطق گرمسیر روز و شب N۴A۷

این برند به شدت بر روی مطابقت با استانداردهای کیفیت مشابه مدل های برتر در صنعت بدون تطابق با برچسب قیمتی یکسان تمرکز کرده است. قابلیت اطمینان، کارایی انرژی، و ارزش N۴A۷ قابل توجه است، و آن را به انتخابی عالی برای حفظ آرامش و جمع آوری شما در زمانی که گزارش آب و هوا به سختی می گذرد، تبدیل می کند. چرخه های خنک کننده طولانی تر هستند تا با افزایش تقاضا سازگاری داشته باشند و رتبه SEER (نسبت بهره وری انرژی فصلی) می تواند به ۱۷ برسد.

کولر گازی برای مناطق گرمسیر گودمن GSXC18

این برند در اوایل دهه ۲۰۱۰ توسط دایکین خریداری شد و این انتقال منجر به جهش بزرگی از نظر ویژگی ها و کیفیت شد. گودمن GSXC18 بی صدا، محکم است و تا ۱۹ SEER را به دست می آورد. مجهز به سیستم تشخیصی ComfortAlert و فناوری ComfortBridge™ است. این سیستم ها بر عملکرد شما نظارت می کنند و اطمینان حاصل می کنند که صاحبان خانه زمان مورد نیاز خود را برای انجام تنظیمات یا تعمیرات لازم دریافت می کنند.

کولر گازی برای مناطق گرمسیر Tempstar DLCPRA

Tempstar DLCPRA یک نوع کولر گازی برای مناطق گرمسیر مینی اسپلیت است، به این معنی که ترکیبی از یک کولر گازی قابل حمل و مرکزی است. این پمپ حرارتی را می توان از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کرد، اما دارای دو واحد مجزا است - یکی بیرون و دیگری در داخل خانه. این دو واحد توسط یک خط که از سوراخ کوچکی در دیوار عبور می کند به هم متصل می شوند. اگر برای خنک کردن چندین اتاق در خانه به آن نیاز دارید، یونیت خارجی را می توان به بیش از یک واحد داخلی متصل کرد. این مدل بسیار کم مصرف است و برای گرمایش و سرمایش عالی است.

LG LW1216ER

اگر به دنبال واحد پنجره ای هستید که بتواند اتاق خواب طبقه بالا شما را مانند خیار خنک نگه دارد، این مدل دارای یک کمپرسور چرخشی است که امتیاز SEER را کمی بیش از ۱۲ می دهد. (این امتیاز ۲ امتیاز بالاتر از یک مدل متوسط است.) اگر شما می توانید با پنکه های طبقه پایین فرار کنید، اما زمانی که زمان استراحت دادن به سرتان فرا می رسد به کمک کمی نیاز دارید، کولر گازی پنجره ای مناسب واقعا می تواند در گرم ترین شب ها نجات دهنده باشد.

لنوکس XC25

این کولر گازی دارای رتبه انرژی تهویه مطبوع بالایی است و برای افرادی که می خواهند شب هایشان آرام باشد عالی است. SilentComfort™ XC25 تقریباً سکوت را وعده می دهد و این واحد به عنوان یکی از کارآمدترین محصولات دارای گواهینامه ENERGY STAR در سال ۲۰۱۹ شناخته شد. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای شما می تواند تأثیر زیادی نه تنها بر خانه، بلکه بر بلوک و جامعه شما داشته باشد. .

کولر گازی برای مناطق گرمسیر تبخیری برای شرایط مرطوب مناسب نیستند

اواپراتورها اغلب برای آب و هوای گرم توصیه می شوند و به عنوان بسیار کارآمد در مصرف انرژی معرفی می شوند، اما در واقعیت، آن ها به خصوص برای رطوبت مناسب نیستند: فقط برای گرمای خشک. آن ها با کشیدن هوای تازه به داخل و خنک کردن آن با عبور دادن آن از یک پوشش مرطوب کار می کنند، اما اگر هوا از قبل پر از رطوبت باشد، پوشش متراکم می شود و به طور موثر کار نمی کنند. به طور خلاصه، در آب و هوای با دما و رطوبت بالا، کولر گازی برای مناطق گرمسیر تبخیری ممکن است موثرترین راه حل خنک کننده هوا نباشد.

خنک کننده کل خانه

ابتدا، ما می خواهیم تأکید کنیم که هر کسی که در آب و هوای گرمتری زندگی می کند، باید هر واحد پنجره ای یا کولر گازی اتاق را ارتقا دهد. اینها به سادگی برای اکثر خانه ها مناسب نیستند. آن ها به ندرت کار موثری برای خنک کردن یک اتاق انجام می دهند، چه رسد به کل خانه. آن ها پنجره ها را مسدود می کنند یا شما را مجبور می کنند که بخشی از دیوارها را جدا کنید و پر سر و صدا و ناکارآمد هستند. واحدهای پنجره و اتاق مطابق با استانداردهای فدرال سیستم های مرکزی نیستند، بنابراین حتی کارآمدترین آن ها ممکن است هزینه زیادی برای اجرای شما داشته باشد.

اندازه مناسب کولر گازی برای مناطق گرمسیر همه چیز است

بسیاری از مردم فکر می کنند که باید بزرگ ترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر را که می توانند بخرند، تهیه کنند، اما این یک اشتباه است. اگر یک سیستم خیلی کوچک باشد، در برخی موارد برای مدت طولانی و بدون توقف کار می کند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید به دنبال بزرگترین سیستم باشید. کولر گازی بزرگ می توانند چرخه کوتاهی داشته باشند، به این معنی که آن ها برای چرخه های سریع به طور مکرر کار می کنند، که قطعات را فرسوده و منجر به خرابی می شود. آن ها ممکن است کار خوبی در کنترل رطوبت نیز نداشته باشند. به همین دلیل است که قبل از نصب AC جدید برای اطمینان از اندازه مناسب، بسیار مهم است که با متخصصان تماس بگیرید.

کارایی کولر گازی برای مناطق گرمسیر

در نهایت، در یک آب و هوای گرم، بسیار مهم است که کولر گازی برای مناطق گرمسیر را انتخاب کنید که دارای رتبه بالایی برای کارایی است. سیستم های با راندمان بالا در ابتدا هزینه بیشتری دارند، اما در طول زمان در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنند. اغلب، پس اندازی که مشاهده می کنید، این هزینه اولیه را جبران می کند. احتمالاً سیستم های کارآمد بیشتر عمر می کنند و عملکرد بهتری نیز دارند. برای صرفه جویی بیشتر و احساس راحتی بیشتر می توانید به دنبال ویژگی های اضافی مانند موتورهای فن با سرعت متغیر و ترموستات های Wi-Fi باشید. فقط ابتدا از یک متخصص راهنمایی بخواهید.

کولر گازی برای مناطق گرمسیر وسایل ساده ای هستند که هوا را با هدف کاهش دمای آن وارد جو می کنند. آن ها طراحی ساده ای دارند که در آن یک فن هوا را در سراسر آب می دمد و باعث تبخیر آن می شود و این تبخیر است که جو را خنک می کند. همچنین، شما می توانید جهت مساوره خرید یک کولر گازی برای مناطق گرمسیر به سایت ما یعنی مرکز تعمیرات لوازم خانگی کنوود مراجعه فرمایید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مقالات آموزشی تعمیر و نگهداری لوازم خانگی کنوود

  • ID

تلویزیون های اندرویدی جذاب و پیشرفته ای وارد بازار شده است، ولی توجه به این نکته که کدام یک مناسب تر است باید مورد بررسی قرار گیرد. البته قبل از هر ...

تمام تلویزیون های هوشمند دارای سیستم عامل هستند که ممکن است در انواع مختلفی باشد و هر کدام نیز ویژگی ها و مشخصات متفاوتی دارد. سیستم عامل ها حالت ...

زمانی که اصطلاح "هوشمند" برای یک دستگاه به کار برده می شود، منظور این است که بتواند کارایی های متفاوتی با دستگاه های دیگر داشته باشد و امکانات ...

انواع مختلفی از کولر گازی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما هنگامی که در آب و هوای گرم با رطوبت بالا زندگی می کنید، ملاحظات ...

برای بسیاری از کاربران کولر گازی پیش آمده است که دستگاه به مشکل خورده باشد یا عملکرد آن مانند قبل نباشد. در این مواقع اکثریت پیشنهاد می دهند که ...

در دنیای امروزی پر از فناوری و ابزارهای الکترونیکی، تلویزیون به عنوان یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین وسایل در هر خانه به شمار می‌آید. اما انتخاب یک ...

کولر گازی، یکی از وسایلی است که در فصل‌های گرم سال برای خنک کردن فضا استفاده می‌شود. برای حفظ عملکرد بهینه و طول عمر بیشتر کولر گازی، سرویس دوره‌ای ...

تلویزیون‌ها امروزه از جمله وسایل الکترونیکی رایج در هر خانه‌ای هستند و بک لایت یکی از اجزای اصلی آنها است. بک لایت نور پس‌زمینه تلویزیون را فراهم ...

فیلتراسیون آب یکی از روش‌های مهم و اساسی برای تصفیه و بهبود کیفیت آب است. در حال حاضر، بازار فیلترهای آب متنوعی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد آب ...

کولر گازی یکی از ابزارهای اصلی در فصل گرما است که به ما امکان می‌دهد در محیط‌های داخلی راحت و خنک بمانیم. این وسیله با عملکرد صحیح و نگهداری مناسب، ...

تلویزیون کنوود یکی از دستگاه‌های محبوب و پرکاربرد در خانه‌ها و ادارات است که برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، بازی‌ها و محتواهای دیگر ...

مرکز خدمات جاروبرقی کنوود آذربایجان شرقی

همانگونه که میدانید جاروبرقی وسیله ای الکترونیکی است که با مکش، زباله های سطوح مختلف را جمع و در کیسه خود نگه میدارد ، این وسیله با اختلاف فشاری که ...

اگر نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی درست نباشد حتی بهترین دستگاه ها هم عملکرد خوبی نخواهند داشت. این احتمال وجود دارد که شما حداقل یک کار را غلط ...

علائم و نوشته های روی دیسپلی یا همان صفحه نمایش مایکروویو کنوود KENWOOD به چه معناست؟ در ادامه با کنوود KENWOOD کاستومرز همراه باشید تا به بررسی و ...

اگر دیگ ماشین لباسشویی اصلا پدال یا نگهدارنده‌ی قابل تعویض نداشت، و آنها را هنگام ساخت دیگ، در داخل بدنه‌ی فولادی آن جای‌گذاری می‌کردند (که اغلب ...

مایکرووی، سولاردام، مایکروفر کنوود، از جمله وسایل مورد مصرف در آشپزخانه است که برای گرم کردن و بعضا پختن غذا به کار میرود. به دلیل مشغله زیاد مردم و ...

یکی از خطرناک ترین وسایل در بین سایر لوازم خانگی، مایکروفر کنوود است و اگر کوچکترین خرابی در آن بوجود آید بدون دانش و تخصص کافی آن را تعمیر ...

دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی کنوود می‌تواند به مسائل مختلفی، از یک مشکل کوچک تا بزرگ گرفته مربوط باشد. اما شما با دانستن علت صدای لباسشویی کنوود ...

لاستیک یا نوار درب یخچال کنوود یکی از مهمترین اجزای یخچال کنوود است که در کارکرد آن بسیار موثر است. نوار یا لاستیک دور درب یخچال کنوود از ورود هوای ...

امروزه استفاده از یخچال‌های ساید بای ساید کنوود امری متداول است و می‌توان یک یخچال از این مدل را در بیشتر خانه‌‌ها پیدا کرد. از مزایای یخچال‌های ساید ...

آیا تا به حال به این فکر کردید که شاید ماشین لباس‌شویی کنوود شما خراب شود؟ آن وقت تکلیف لباس‌های کثیف چه می‌شود؟ اگر حتی تصور شستن لباس با دست سخت ...

چگونه بفهمیم گاز یخچال خالی شده

سیکل گردش گاز یخچال

بسیاری از مصرف کننده های خانگی و تجاری یخچال فریزر این تصور را دارند که گاز یخچال هر چند وقت یکبار نیاز به شارژ داشته و این گاز ...

لرزش لباسشویی کنوود
در این مقاله سعی شده تا با زبانی ساده مشتریان راهنمایی گردند تا بتوانند بدون نیاز به تکنسین از لرزش ماشین لباسشویی بکاهند ؛
 
1.محل نصب ...
راهنمای تمیز کردن مایکروویو کنوود

مایکروفرها امروزه یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه و اداره ها تبدیل شده اند. تقریبا برای هر کاری می شود به آن ها مراجعه کرد ؛ پخت ...

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی کنوود

 تاریخچه ماشین ظرفشویی 

ماشین ظرفشویی از بهترین وسایل ابداع شده توسظ بشر به جهت سهولت در زندگی شهری است چرا که با کاهش زمان,صرفه جویی انرژی باعث ...

راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی کنوود

 تاریخچه ماشین لباسشویی 

لباسشویی از بهترین وسیله های اختراع شده در کاهش زحمت انسان ها برای شستن البسه میباشد  و در دستگاه های امروزی علاوه بر آپشن ...

نکات ایمنی یخچال کنوود

پیشاپیش از خرید برند کنوود و انتخاب خدمات ایران سرویس به شما تبریک عرض می کنیم ؛ شایان ذکر است حتما قبل از استفاده از دستگاه خود به مطالعه نکات زیر ...

Load More